El curs es realitzarà amb mesures de seguretat anti-Covid, inclús hi hauria la possibilitat de passar part del curs en videoconferència si fos necessari, però està dissenyat per realitzar-se presencialment.

Tots els continguts estaran disponibles a un entorn Moodle pels participants, i oberts a invitats un cop finalitzi el curs, que actuarà com a repositori de continguts i activitats, així com espai per experimentar amb un entorn digital d'aprenentatge.

Aplicarem el següent protocol:

  1. Ens trobarem a la porta, quan estiguem tots ens dirigirem a l'aula. Tenim assignat un recorregut per entrar i sortir, pensat per coincidir al mínim amb la resta d'usuaris del recinte, harem de seguir aquest i no un altre per les entrades i sortides.
  2. Tothom haurà d'utilitzar mascareta.
  3. Abans d'entrar a l'aula utilitzarem gel per desinfectar les mans.
  4. Ens asseurem un lloc que mantingui les distàncies de seguretat amb la resta de participants en el curs.
  5. En marxar aplicarem polvoritzador desinfectant al nostre lloc de treball.

Darrera modificació: diumenge, 11 d’abril 2021, 23:20