Envia un mail a un participant de l'aula

  1. Obre el Gmail.
  2. Clica a "Redactar"
  3. Afegeix un assumpte. Per exemple: "Correu de prova"
  4. Afegeix un destinatari de l'aula
  5. Redacta qualsevol cosa a la caixa de text més gran.
  6. Clica el botó "Envia"

Revisa la safata d'entrada i participa en una conversa

  1. Entre totes escrivim un mail des del pc que es projecta amb destinataris a tots els participants a l'aula.
  2. Revisem la safata d'entrada
  3. Contestem el mail amb text
  4. tornem a participar a la conversa enviant un fitxer adjunt.

Darrera modificació: dimarts, 25 de maig 2021, 21:42